23 Mayıs 2014 Cuma

İstanbul boğaz da yat ile yüzme turları


İlk durağımız adalarda tekne turu oldu. annem bir tekne turuna gitmek için önce bize bütün grup için bizim gezi için düzenlenmiş vardı. Biz acı ışınları ile ekip okyanusun ortasında ray şehir bir sığlığı acı şnorkel ve bir durak için iki durak yaptı. suyu her üç duraklarında bile gerçek bakmadı. o parlak mavi, berrak ve oldukça sıcaktı. Beşiktaş da  ayarlanabilir almak için biraz zaman aldı teknede yüzme turu,  doğru zıpladı. Bir kaç dakika annem etrafında yüzme sonra, o oynamaya devam etmek mutlu oldu! İstanbul boğaz da yat ile yüzme turları su üstünde yüzen kalmak olabilir bilerek, şnorkel sevilen bir arka hikayesi gibi, ve bana toplam tavuk,   gibi değil gibi görünüyor yapmak için ve biz bir benzeri aldı ben nerede, bora bora bizim balayı gitti tekne turu. o İngilizce konuştu hiçbiri bize artı 4 veya 5 diğer çiftler iki oldu.




 Onlar bizim ilk durağımız, yat ile yüzme turu  ışınları ile  bir kum götürdüler. demek, teknenin etrafında kaynaşan yüzlerce vardı. Sadece azıcık cesur kanıtlamak amacıyla, ben yan teknede yüzme turu boyunca zıpladı. i 25 saniye tüm su olduğunu düşünüyorum.  yat da yüzme turu sarıldı ve göğsünün etrafında bacaklarını sarma, cesedini büyütülüyor. Onları tekne beni geri izin i çığlık olabilir. Eğer ben bazı ayrıntıları unutmak düşünürdüm, ama biz  üzerinde sonsuza dek kaydedilmiş beri, ben, hiç, boğazda tekne turu yüzme, dalış bizim sonraki durakta o utanç verici anları ... ya anları aşağı yaşamak mümkün olmayacak kapalı ben teknede geri izin için yalvarıyor tarafına tutunarak yerken limon köpek balıkları ile yüzmek için suya. Ben en cesur olmamıştım, ama nedense, okyanusta hayvanlarla yüzme benim için boğazda yüzme turları her zaman korkutucu olmuştur! biz vatoz kente çekti, ben hemen su alma dışında yollarını baktı .. . oh, ben sadece burada kalmak ve fotoğraf çekmek olacak! i sadece ben üst güvertede bir şey gerekiyor hatırladım ...

Yat Kiralama Yüzme Turu





  Birisi küçük bebekler ile kalmak gerektiğini düşünüyorum. benim diğer cesur aile üyelerine kapalı kız uzattı ve geri durdu ve herkes, düzenlenen yat ile yüzme turu beslenen ve acı ışınlarının hayvan bile büyük izledi. anne teknenin kenarında oturuyordu neden olarak  yat da yüzme turu gelen meraklı sorular sonra, ben o kadar emdi ve  üzerinde tutunabileceği anlaşması var. i (onlar sadece. sağ elinizin dışarı babama yat kiralama onları emmek ve  hem de çürükler var yemek teknede yüzme turu,  için kalamar uzattı, özellikle benim uzun süre su içinde 3 dakika ve İstanbul boğaz da yat ile yüzme turları ile yeterince kaydedilmiş yüzüne sırasında benim korkularını yenip vatozlar kendi elleri çok zor) kalamar kadar emme. o bebek teknede yüzme turu ray tutmak için geri almak sorulduğunda boğazda tekne turu yüzme, bizi şaşırttı ... ben ona bir maceracı yan görmeye sevdi! bizim son nokta daha dalış oldu. acı ışınlarının basıncı kapalı sonra oldu, ben kızlarla etrafında yüzme hiçbir sorun vardı. ablam büyük bir kabuklu kabuğu buldum ve çocuklar tutarak döner aldı. Biz tekne tarafına atladı, yapılan tekne kiralama (biz gözlük şnorkel yönetmek için biraz daha zordur, kolay bulunan)   filmleri ve torunlar şnorkel çalıştı gidin. i kızlar kuru var ve ısındı ise erkeklerle birlikte derin suya kapalı cesaret.


 Kabinde uyurken ses düştü ve biz geri gemide olduğumuzu kadar uykuda kalmayı başardı. biz o bir çift kulak enfeksiyonu geçirmiş bir gün sonra öğrendim, o yüzden boğazda yüzme turları biraz mutsuz! oldu o gün geçirmek için böyle mükemmel bir yol oldu. Adalar o "gerçek, canlı, gerçekten gerçek ışınları gibi" ve teknede yüzme turu ile yüzdü o okulda herkese söylüyorum sevdiği yat ile yüzme turu hala bana söyler hissettim sümüksü söyledi. Tur düzenlenmesi önceden özellikle böyle büyük bir grup ile, büyük çalışma sona erdi. onlar boğazda tekne turu yüzme, bizi almak için bekleyen bir kamyonet, tüm şnorkel dişli ve ada ve hayvanlar hakkında bilgi paylaştı ton düzenlenmiş vardı. benim mayo , şort kızlar mayo (ben bu elbise-onlar kızlar için çok rahat sevdi ve i yular kayışı seviyorum, onlar askıları aşağı düşen ve sadece yüzebilirsiniz ile dinlenmişti değildi!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder